Ciastka cynamonowe świderki
Zdrowe brownie

overnight oats

Dziś na śniadanie nocna owsianka, czyli owsianka, która wymaga jedynie minimalnego zaangażowania – zapewne takie śniadania lubicie najbardziej 🙂

Szczególnie w ciągu tygodnia pracy, kiedy rano mamy mało czasu na przygotowanie śniadania. Taka nocna owsianka będzie idealnym rozwiązaniem.

Nawet przygotowując ją wieczorem wystarczy Wam góra 10 minut 🙂

Rewelacja – prawda?

Wystarczy płatki owsiane zalać mlekiem, dodać bakalie, jakieś owoce, wstawić do lodówki, a rano to po prostu zjeść – dla mnie ideał.

Podam przepis na jedną porcję, z takimi dodatkami jakie sama wykorzystałam, ale smak końcowy zupełnie zależy od Was – wszystko zależy od użytych dodatków – może dać rodzynki, żurawinę, pokrojone suszone owoce, posiekane orzechy, różne świeże owoce możecie dodać rano, lub wieczorem.

Życzę smacznego i udanego eksperymentowania 🙂

overnight oats

overnight oats

nocna owsianka 5

Nocna owsianka
 
Autor:
Składniki
  • pół szklanki płatków owsianych (nie muszą być błyskawiczne)
  • około 1 szklanka mleka (tyle, aby zakryć płatki)
  • 1-2 łyżeczki miodu lub innej formy "słodzika" - do smaku
  • garść pokrojonych daktyli/owoców suszonych/ rodzynki/ żurawina/orzechy
  • pół pokrojonego mango/banana/jabłka/owoców jagodowych
Wykonanie
  1. Płatki owsiane wsyp do miseczki lub wysokiej szklanki.
  2. Zalej mlekiem wymieszanym z miodem.
  3. Na wierzchu ułóż pokrojone daktyle (lub inne dodatki).
  4. Możesz też ułożyć na nich pokrojone świeże owoce (lub możesz dodać je rano).
  5. Miseczkę wstaw na noc lodówki.
  6. Zjedz rano na zimo lub lekko podgrzej w mikrofalówce.

 

Ciastka cynamonowe świderki
Zdrowe brownie

Related Post