Reklama


Oceniam na :
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Jogurt z gruszkami i musli

Jogurt z gruszkami i musli

 

jogurt z gruszkami i musli

 

Dzień dobry :)’

Dziś mam dla was przepis o „konstrukcji cepa” 😉

Jednym słowem, taki przepis bez przepisu, bo jak inaczej nazwać jogurt z gruszkami i musli?

Będziecie potrzebować musli – najbardziej polecam domowe z małą ilością dodanego cukru – na blogu znajdziecie kilka przepisów na domową granolę, więc możecie przy okazji zrobić sobie porcję musli i wykorzystywać na śniadanie 😀

Do tego kupcie jogurt naturalny – ja ostatnio namiętnie używam gęsty jogurt grecki – dużo bardziej odpowiada mi niż zwykłe „rzadkie” jogurty naturalne, dodajcie trochę miodu i zróbcie gruszki.

Gruszki wcześniej trzeba poddusić z odrobiną miodu i soku z cytryny.

Potem wszystko ładnie układamy warstwowo w miseczce lub szklance i pyszne śniadanie lub drugie śniadanie gotowe – a do tego jak się prezentuje – sami widzicie 🙂

Takie śniadanko możecie podać gdy macie np. gości – wysiłku kosztuje to zero, a wygląda i smakuje rewelacyjnie 🙂

 

musli z jogurtem

 

zdrowe śniadanie

 

jogurt z gruszkami i musli

 

deser jogurtowy

 

Jogurt z gruszkami i musli
 
Czas przygotowania
Czas wykonania
Czas całkowity
 
Proste i szybkie śniadanie dla zabieganych.
Autor:
Typ przepisu: Śniadanie
Ilość: 2
Składniki
  • około 6 łyżek dobrego musli
  • jogurt naturalny - około 200 g
  • 3 łyżeczki miodu
  • 1 duża lub dwie mniejsze dojrzałe gruszki - około 200 g
  • sok z cytryny
Wykonanie
  1. Gruszki obierz i pokrój w kostkę, włóż je do rondelka, dodaj odrobinę wody - tylko na dno, łyżeczkę miodu oraz trochę soku wyciśniętego z cytryny.
  2. Duś gruszki na małym ogniu, aż zmiękną i się rozpadną (jeśli gruszki będą dojrzałe, to nastąpi to szybciej).
  3. Na dno dwóch szklanek lub miseczek nasyp po dwie czubate łyżki musli, polej wierzch po łyżeczce miodu.
  4. Nałóż na musli jogurt naturalny, na jogurt nałóż przestudzone lekko gruszki.
  5. Gruszki posyp z wierzchu musli (możesz też posypać wierzch podprażonymi migdałami).
Składniki odżywcze
Wielkość porcji: 1 porcja Kalorie: 360 Tłuszcze: 10 g Węglowodany: 58 g Błonnik: 2,1 g Białka: 9,4 g

 

 

musli z jogurtem

Related Post

Reklama

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux