Jogurt z gruszkami i musli

 

jogurt z gruszkami i musli

 

Dzień dobry :)'

Dziś mam dla was przepis o „konstrukcji cepa” ;)

Jednym słowem, taki przepis bez przepisu, bo jak inaczej nazwać jogurt z gruszkami i musli?

Będziecie potrzebować musli – najbardziej polecam domowe z małą ilością dodanego cukru – na blogu znajdziecie kilka przepisów na domową granolę, więc możecie przy okazji zrobić sobie porcję musli i wykorzystywać na śniadanie :D

Do tego kupcie jogurt naturalny – ja ostatnio namiętnie używam gęsty jogurt grecki – dużo bardziej odpowiada mi niż zwykłe „rzadkie” jogurty naturalne, dodajcie trochę miodu i zróbcie gruszki.

Gruszki wcześniej trzeba poddusić z odrobiną miodu i soku z cytryny.

Potem wszystko ładnie układamy warstwowo w miseczce lub szklance i pyszne śniadanie lub drugie śniadanie gotowe – a do tego jak się prezentuje – sami widzicie :)

Takie śniadanko możecie podać gdy macie np. gości – wysiłku kosztuje to zero, a wygląda i smakuje rewelacyjnie :)

 

musli z jogurtem

 

zdrowe śniadanie

 

jogurt z gruszkami i musli

 

deser jogurtowy

 

jogurt z gruszkami

Jogurt z gruszkami i musli

Wypieki Beaty
Proste i szybkie śniadanie dla zabieganych.
5 z 1 oceny
Czas przygotowania 15 minut
Czas wykonania 10 minut
Czas całkowity 25 minut
Porcje 2
Kalorie 360 kcal

Składniki
  

  • około 6 łyżek dobrego musli
  • jogurt naturalny - około 200 g
  • 3 łyżeczki miodu
  • 1 duża lub dwie mniejsze dojrzałe gruszki - około 200 g
  • sok z cytryny

Instrukcja
 

  • Gruszki obierz i pokrój w kostkę, włóż je do rondelka, dodaj odrobinę wody - tylko na dno, łyżeczkę miodu oraz trochę soku wyciśniętego z cytryny.
  • Duś gruszki na małym ogniu, aż zmiękną i się rozpadną (jeśli gruszki będą dojrzałe, to nastąpi to szybciej).
  • Na dno dwóch szklanek lub miseczek nasyp po dwie czubate łyżki musli, polej wierzch po łyżeczce miodu.
  • Nałóż na musli jogurt naturalny, na jogurt nałóż przestudzone lekko gruszki.
  • Gruszki posyp z wierzchu musli (możesz też posypać wierzch podprażonymi migdałami).

Składniki Odżywcze

Serving: 1gKalorie: 360kcalWeglowodany: 58gBiałko: 9.4gTłuszcz: 10gBłonnik: 2.1g
Sprawdzony przepis?Daj znać w komentarzu!

 

 

musli z jogurtem