Przepis na owsiankę peanut butter z bananem

owsianka peanut butter

Owsianka peanut butter z bananem to idealna propozycja na zdrowe i pożywne śniadanie.

Po takim śniadaniu będziecie mieli dużo energii na długi czas.

Do tego owsiankę będziecie mieli gotową w niecałe pól godziny.

Jak zrobić owsiankę z masłem orzechowym?

Najpierw ugotujcie płatki owsiane z mlekiem – ja używam zwykłe mleko, ale możecie użyć mleko roślinne.

Płatki trzeba gotować około 15 minut na średnim ogniu.

Po ugotowaniu dodajcie do płatków solidną łyżkę masła orzechowego i dobrze wymieszajcie razem.

Ja do swojej owsianki dodałam masło orzechowe z białą czekoladą (Nutlove White Choco Peanut).

Możecie też dosłodzić owsiankę do smaku – miodem, ksylitolem lub erytrolem.

Moje masło z czekoladą jest już słodkie, więc swojej owsianki peanut butter nie dosładzałam.

Z czym podać owsiankę peanut butter?

Ja lubię połączenie masła orzechowego z bananem, więc postawiłam na ten owoc :)

Świetnie sprawdzą się także inne owoce – najlepiej drobne – jak borówki, maliny czy truskawki.

Możecie także dodatkowo posypać owsiankę posiekanymi orzechami albo rodzynkami – ja użyłam rodzynki w czekoladzie Frutilove :)

Koniecznie wypróbujcie także inne moje przepisy na pyszne śniadanie i na owsianki.

prosta owsianka z masłem orzechowym
szybka owsianka z masłem orzechowym
owsianka peanut butter z bananem i rodzynkami
owsianka z masłem orzechowym i bananem
owsianka orzechowa z bananem
owsianka z masłem orzechowym

Owsianka peanut butter przepis do druku

owsianka peanut butter

Owsianka peanut butter z bananem

Wypieki Beaty
Przepis na szybką, pyszną i pożywną owsiankę z masłem orzechowym i bananem.
5 z 1 oceny
Czas przygotowania 5 minut
Czas wykonania 15 minut
Czas całkowity 20 minut
Porcje 1
Kalorie 443 kcal

Składniki
  

Instrukcja
 

  • Płatki owsiane przełóż do rondelka, zalej mlekiem i gotuj na małym ogniu przez około 15 minut – do zmięknięcia.
  • Do gotowej owsianki dodaj łyżkę masła orzechowego i dokładnie wymieszaj.
  • Możesz teraz dosłodzić owsiankę do smaku – ja używałam masło orzechowe z dodatkiem białej czekolady, więc nie miałam już takiej potrzeby.
  • Przełóż owsiankę do miseczki.
  • Na wierzch pokrój banana.
  • Możesz jeszcze wierzch polać odrobiną masła orzechowego i posypać posiekanymi orzechami albo jak ja rodzynkami w czekoladzie :)

Składniki Odżywcze

Serving: 1porcjaKalorie: 443kcalWeglowodany: 49gBiałko: 20gTłuszcz: 21g
Sprawdzony przepis?Daj znać w komentarzu!

Wpis przygotowany we współpracy ze sklepem internetowym SFD