Przepis na buraczkowo-owocowe smoothie bowl

zdrowe dietetyczne śniadanie


Dziś mam dla Was przepis na pyszne i zdrowe śniadanie, albo drugie śniadanie :)

Zapraszam na buraczkowo-owocowe smoothie – ja swoje smoothie zrobiłam z ugotowanym wcześniej burakiem (może być też pieczony) oraz z mrożonymi owocami leśnymi.

Jeśli to smoothie planujecie wziąć ze sobą do pracy jako drugie śniadanie – to wystarczy dodać jeszcze sok z cytryny i jogurt naturalny lub kefir (ewentualnie coś do słodyczy – ja nie dodawałam) zmiksować wszystko razem i gotowe :)

Ja swoje buraczkowe smoothie postanowiłam podać w miseczce, więc dołożyłam do niego moją domową granolę (możecie np. zrobić marchewkową granolę, albo owocową wg moich przepisów) oraz świeże borówki.

Otrzymałam w ten sposób bardzo proste, szybkie, przepyszne i przede wszystkim zdrowe śniadanie – a do tego pięknie zbilansowane – bo były i białka, i tłuszcze i węgle, a do tego mnóstwo witamin z buraka i owoców :)

To się nazywa „być zdrowo najedzonym” :D

Smoothie możecie dosłodzić do smaku miodem, syropem z agawy lub np. ksylitolem – ja od dłuższego czasu piję różne koktajle zupełnie bez dodawania cukru, tak że tu też nie potrzebowałam – w końcu burak też jest naturalnie słodki :D

Jeśli lubicie takie śniadanka, to gorąco polecam.

Możecie też wypróbować mój przepis na owocowe smoothie.

Przejdź do przepisu Drukuj Przepis
5 z 2 ocen
Postaw mi kawę

smoothie bowl

koktajl warzywno-owocowy

owocowy koktajl

koktajl owocowo-warzywny

buraczkowo-owocowe smoothie

Buraczkowo-owocowe smoothie bowl przepis do druku

buraczkowy koktajl

Buraczkowo-owocowe smoothie bowl

Wypieki Beaty
Przepis na zdrowe i pyszne smoothie z burakiem.
5 z 2 ocen
Czas przygotowania 10 minut
Czas całkowity 10 minut
Porcje 2

Składniki

smoothie:

dodatkowo:

  • domowa granola
  • orzechy posiekane
  • świeże borówki lub inne owoce

Instrukcja
 

  • Buraka pokrój w drobną kostkę, dodaj go do mrożonych owoców.
    100 g buraka, 100 g owoców leśnych
  • Dodaj sok z cytryny, nasiona chia i jogurt naturalny - całość dokładnie zmiksuj, dosłodź do smaku.
    500 ml jogurtu naturalnego, 2 łyżki soku z cytryny, 2 łyżki nasion chia, miód
  • Przełóż smoothie do miski (albo do szklanki jeśli chcesz go po prostu wypić), wierzch posyp domową granolą i świeżymi owocami.
    domowa granola, orzechy, świeże borówki
  • Smacznego :)
Sprawdzony przepis?Daj znać w komentarzu!

owocowe smoothie