Przepis na zdrowy koktajl bananowo-kokosowy

koktajl bananowo-kokosowy


Koktajl bananowo-kokosowy to idealna propozycja na ciepłe dni.

Jest jednocześnie lekki i pożywny – ja go wypiłam na drugie śniadanie :) będzie również idealny po treningu – możecie wtedy dodać jeszcze do niego porcję odżywki białkowej.

Pomysł na to smoothie pochodzi z książki „Lodovo” Jolanty Naklickiej-Kleser.

W książce znajdziecie mnóstwo przepisów na szybkie lody, pyszne koktajle i smoothie, a każdy przepis jest zdrowy i naturalnie słodzony – najczęściej tylko za pomocą słodkich owoców – takich jak właśnie banany, albo daktyle.

Jeśli lubicie takie zdrowe, słodkie i zimne desery, to ta książka powinna znaleźć się na waszej półce :D

Smoothie przygotowałam na bazie domowego mleka kokosowego – jego zrobienie jest bardzo proste, więc zachęcam do samodzielnego przygotowania zamiast kupowania mleka roślinnego w sklepie.

Jeśli chcecie zrobić sobie smoothie bowl, to aby koktajl był gęstszy możecie wcześniej zamrozić banana i do zmiksowania dodać gęstsze mleczko kokosowe z puszki (razem z tą gęstą częścią).

Koktajlu już nie dosładzałam, bo był dla mnie już słodki, jeśli jednak lubicie słodkości, to możecie dodać syropu klonowego lub np. ksylitolu.

Podaję przepis na jeden duży koktajl.

Zajrzyjcie również do innych moich przepisów na koktajle.

Przejdź do przepisu Drukuj Przepis
4.75 z 4 ocen
Postaw mi kawę

bananowe smoothie

koktajl bananowy

kokosowe smoothie

smoothie bananowe

Koktajl bananowo-kokosowy przepis do druku

koktajl kokosowy

Koktajl bananowo-kokosowy

Wypieki Beaty
Przepis na pyszny i zdrowy koktajl bananowy z kokosem.
4.75 z 4 ocen
Czas przygotowania 10 minut
Czas całkowity 10 minut
Porcje 1
Kalorie 353 kcal

Składniki

Instrukcja
 

  • Banana pokrój w plasterki - możesz go również lekko zamrozić.
    1 banan
  • Zmiksuj go z wiórkami kokosowymi i mlekiem kokosowym.
    1 banan, 1 łyżka wiórek kokosowych
  • Jeśli potrzebujesz, to posłodź do smaku.
    miód
  • Przed podaniem udekoruj gorzkim kakao, świeżymi malinami oraz podprażonymi migdałami.
    maliny, gorzkie kakao, migdały

Składniki Odżywcze

Serving: 1porcjaKalorie: 353kcalWeglowodany: 49.6gBiałko: 4.8gTłuszcz: 15.4gBłonnik: 2.4g
Sprawdzony przepis?Daj znać w komentarzu!

Przepis podaję z moimi drobnymi zmianami.